Radnik Korisničkog Servisa / Tbilisi, Gruzija

 

Da li si vrsta osobe koja voli razgovarati telefonom, komunikativna, druželjubiva, volite li ljude i izazove? Da li želiš pokazati svoje vještine, čak i ako ste odrasli u sasvim drugoj oblasti?

Iskoristi priliku koju nudimo i iako bez iskustva, pokaži nam svoje komunikacione vještine i svoju spretnost u razgovoru s kupcima. Dokaži nam da ti rad s računaru nije problem, da znaš da donosiš odluke, radiš samostalno i da si osoba otporna na stres.

Ako se pronalaziš u našoj ponudi za posao, napiši nam neformalno motivacijsko pismo od srca, gdje ćeš nam se predstaviti i ubediti nas zašto bi trebalo baš tebe da pozovemo na razgovor.

Naš tim možda baš tebe traži!

 

Što će biti tvoja zaduženja?
- komunikacija s kupcima, odgovaranje na pitanja telefonom, chatom, fb ili mejlom
- obrada narudžbina, provjera po potrebi, obavještavanje o statusu njihove obrade
- pružanje informacija o proizvodima i njihovoj dostupnosti
- rad s računarom i registracija podataka o kupcima
- obrada narudžbina za potrebe fakturiranja
- rutinski administrativni poslovi vezani za knjigovodstvo
- kontkat s kurirskom službom po potrebi

 

Kakvu osobu tražimo?
- komunikativna osoba koja voli razgovarati, pita, savjetuje ili pomaže
- osoba koja se lijepo pismeno izražava na hrvatskom jeziku i zna engleski (B1-B2)
- osoba koja ume izraziti i želi naučiti nove stvari
- vještu na računaru - Internet, Word, Excel
- praktično razmišlja, pouzdana je i precizana
- timski igrač koji ne kvari afmosferu kada se uključi u timski projekt
- osoba sa dobrim raspoloženjem, pozitivna i puno novih ideje

 

Što nudimo?
- rad u mladom i dobro uigranom kreativnom timu
- trening za sve što moraš znati o poslu
- prostor za primjenu tvojih ideja
- mogućnost napretka i poboljšanja
- korisno iskustvo u oblasti online poslovanja i marketinga
- fer novčanu nadoknadu i interesantne beneficije zaposlenih

 

Gdje ćeš raditi?
U Tbilisiju, Gruziji, u našem uredu

 

Kada možeš početi?
Do kraja studenog, po dogovoru

 

Pošalji nam svoje motivacijsko pismo i životopis, kao i sva pitanja, na customercare@artmie.com. Odgovarit ćemo samo kandidatima koji su nam poslali životopis i motivacijsko pismo i prošli su na prvi intervju za posao.

 

ZTRkOG